Top Model-snack

Som den Top Model-nörd jag är måste jag ju skriva lite om tisdagens avsnitt... Jag blev lite besviken att Lauren Brie åkte ut, och inte Sheena. Okej, hon kanske är ganska intetsägande, men hon tar fantastiskt fina bilder! Sheena däremot har alltid legat i mitten, aldrig bland de sämsta men inte bland de bästa heller. Jag tycker hon borde ha åkt ut istället. Visst, Lauren Brie's bild i gårdagens avsnitt var inte vacker, bara falsk och överdriven, men kolla in dessa:





Den i vattnet tycker jag är fantastisk. Ögonens intensitet, håret och så hur hon håller händerna. Som Tyra skulle sagt: "Fierce!"

Fast nu när jag tänker på saken så har Sheena också tagit en hel del fina bilder. Den här är min favorit:


Absolutely beautiful...

Men den jag imponeras mest av är ändå Marjorie. Hon tar så fina bilder, och det är henne jag "hejar på" (vet dock vem som vinner så det är ju inte så meningsfullt att heja på nån).

Vem tycker ni är bäst, och varför?

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ;P

Tack så mycket!



Kan du inte göra ett inlägg om vilka som är kvar i tävlingen så är du snäll ? har missat 4a avsnitt nu.. :(

Top model alltså =) kram

2009-01-30 @ 15:48:36
Postat av: Alexandra

sv: Tackar så hjärtligt :)

2009-01-30 @ 19:11:14
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Felicia

Fantastiska bilder!

2009-01-31 @ 23:35:16
URL: http://thisafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0